قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار تهران

لباس یکبار مصرف بیمارستانی لباسی است که بر تن بیماران و تیم های پزشکی شده و به منظور رعایت بهتر بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی، آنها را به این شکل ساخته اند تا امکان تعویض زود به زود آنها وجود داشته باشد. اکنون این دسته از لباس ها توسط پارچه های متعددی تولید شده و از این روز می توان با سطوح متفاوتی از قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار تهران مواجه شد.

قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار تهران

دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کدام پارچه مناسب است؟

دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کدام پارچه مناسب است؟ لباس های یکبار مصرف بیمارستانی  جزو پرکاربرد ترین لباس هایی هستند که امروزه در حوزه های مربوط به پزشکی مورد استفاده و توجه قرار گرفته اند.
از آنجایی که لباس بیماران و پزشکان با خونابه و برخی دیگر از آلودگی های موجود در بیمارستان سروکار دارند؛ لذا این گروه از افراد باید زود به زود لباس های خود را تعویض نمایند تا بیماری ها و عفونتی دامن گیرشان نشود.
از همین روست که انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی دارای اهمیت بسزائی بوده و حالا در معرض استفاده فراوان قرار گرفته اند.

اما موضوعی که می خواهیم در اینجا به آن بپردازیم؛ این است که دوخت لباس بیمارستانی با کدام پارچه مناسب است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که در حال حاضر از پارچه های بسیاری برای دوخت این گروه از لباس ها استفاده می کنند که به ترتیب آنها را نام خواهیم برد:

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی: این پارچه ها به عنوان پارچه یکبار مصرف نیز شناخته شده و به دلیل اینکه فاقد بافت می باشد؛ به آنها پارچه بی بافت نیز گفته می شود؛ از این پارچه برای دوخت لباس بیمار، لباس جراح مانند شان و گان، ماسک، کلاه، کفش، زیرانداز و … استفاده شده و در رنگ های آبی، صورتی، سفید، آبی نفتی، سبز و … وجود دارد.
  2. پارچه اس ام اس بیمارستانی: تفاوت این پارچه را با پارچه اسپان باند می توان در وجود لایه ای دانست که در این مدل وجود داشته و در نتیجه هیچ یک از ذرات ریز مثل میکروب و باکتری نمی توانند به آن نفوذ کنند؛ این پارچه تا حد بسیاری از انتقال عوامل بیماری زا پیشگیری کرده و جهت تولید ماسک، لباس اتاق عمل و … مورد کاربرد قرار می گیرد.
  3. پارچه فلامنت بیمارستانی: از ارزان قیمت ترین نمونه های موجود به شمار آمده و از طرح های چهار خانه رنگی برخوردار می باشد؛ با وجود اینکه الیاف آن از فلامنت می باشد؛ به همین دلیل چنین نامی را به خود گرفته است.
  4. پارچه برزنت بیمارستانی: این پارچه با وجود ضخامت زیاد خود، به عنوان زیرانداز برای بیمارانی که دارای اوضاع بدی بوده و ممکن است مدام زیرانداز آنها خون آلود یا خیس شود؛ استفاده می گردد.

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟ در جواب به اینکه جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟ باید گفت اکثر یا بیشتر لباس های مورد نظر با پارچه اسپان باند تولید شده اند.
البته همانطور که در بخش قبل گفته شد؛ پارچه های دیگری هم برای تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما بیشترین سهم و درصد از آن پارچه اسپان باند می باشد.
حال با توجه به همین پارچه می توان اذعان داشت که جنس لباس های مذکور از نوع پلی پروپیلن بوده که وزن و ضخامت های گوناگونی را به خود اختصاص داده است.

موضوع دیگری که باید در این رابطه به آن اشاره کرد؛ این است که جنس پلی پروپیلن موجود در این لباس ها، این قابلیت را دارد که بتوان روی آن چاپ های مختلف را انجام داد.
لذا برای چاپ و درج آرم و یا نام مرکز درمانی یا بیمارستان می توان از آن استفاده کرد.
علاوه بر این جنس موجود قابلیت رنگ پذیری مناسبی را به پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی داده و در نتیجه آنها را با رنگ های متنوع و گوناگونی می توان دید.

باید اضافه کرد که جنس این لباس ها به گونه ای است که آنها را به عنوان لباس آنتی باکتریال در دسترس قرار داده که البته لطافت و نرمی را هم در آن موجب گشته است.
در هر حال لباس های برخوردار از این جنس می توانند بهترین شکل مراقبت را از بیماران به عمل آورده و از تشدید بیماری یا به وجود آمدن بیماری های جدید جلوگیری نمایند.
پس چنین جنسی از ملزومات لباس های بیمارستانی بوده و می توان به فواید خوب آن پی برد.

گان و لباس یکبار مصرف بیمارستانی یکی هستند؟

گان و لباس یکبار مصرف بیمارستانی یکی هستند؟ برای خیلی از افراد ممکن است این سوال به وجود آید که آیا گان و لباس یکبار مصرف بیمارستانی یکی هستند؟ یا اینکه بین آنها تفاوت و فرق وجود دارد؟
در جواب به این سوالات همه جواب بله و هم جواب خیر را داد؛ حتماً می پرسید که چطور چنین جوابی ممکن است؟
در توضیحی کامل تر باید گفت گان نوعی لباس جراحی است که پزشکان به تن کرده و در اتاق عمل از آن استفاده می نمایند؛ گان ها نیز خود نوعی لباس یکبار مصرف بیمارستانی البته مخصوص تیم جراحی به شمار می آیند و از این جهت بود که به سوال فوق، جواب بله را دادیم.

اما جواب خیر به سوال پیش آمده به این خاطر است که لباس های یکبار مصرفی که بیماران بر تن می کنند؛ به عنوان لباس شان شناخته شده که در نتیجه شان از گان جراحی، جدا و متمایز می باشد؛ به همین خاطر می توان این دو را با هم متفاوت دانست.
در هر صورت چه گان که خود نوعی لباس یکبار مصرف محسوب شده و چه شان که مختص بیماران می باشد؛ هر دو از لباس های بیمارستانی ضروری ای بوده که عدم استفاده از آنها به هیچ وجه ممکن نخواهد بود؛ چرا که روند درمان و معالجه تنها با وجود چنین تجهیزات و لباس هایی است که شدنی می باشد.

همچنین اگر بخواهیم به برخی از امتیازات ویژه موجود در انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی از جمله شان و گان اشاره نماییم؛ می توان در گزینه های زیر از آنها نام برد:

  • این لباس های یکبار مصرف با وجود اینکه از پارچه های ارزان قیمت حاصل آمده اند؛ دارای هزینه اندکی برای خرید می باشند.
  • جنس مناسب آنها باعث می شود تا هوا کاملاً به بدن و خارج آن بخصوص در زمان گرما، رفت و آمد داشته باشد.
  • راحتی فوق العاده ای را به همراه داشته و ضمناً قابلیت حفاظت و مراقبت آنها هم بسیار بالا است.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایزهای متنوع

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایزهای متنوع علاوه بر اینکه امکان خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تنوعی از رنگبندی و جنس وجود داشته و در نتیجه هر یک از آنها توانسته اند نیاز های موجود در حوزه پزشکی را به طور کامل مرتفع نمایند؛ اکنون از این لباس ها، سایز های متنوعی نیز دیده می شود.
لذا اگر بخواهیم انواع سایر لباس بیمارستانی نام ببریم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  • لباس های بیمارستانی سایز اسمال: این سری از لباس های بیمارستانی از کوچک ترین سایز و اندازه ممکن برخوردار بوده و بنابراین برای بیمارانی که دارای رده سنی پایین هستند؛ مانند خردسالان یا بچه ها مناسب به نظر می رسند.
  • لباس های بیمارستانی سایز مدیوم: این لباس ها نیز دارای اندازه متوسط بوده و برای رده های سنی نوجوان تا جوان قابل استفاده و کاربرد می باشند؛ البته افراد لاغر جثه هم می توانند این لباس ها را بر تن کنند و برای آنها مانعی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
  • لباس های بیمارستانی سایز لارج: اندازه این گروه از لباس های بیمارستانی، بزرگ بوده و بدین ترتیب برای گروه سنی بزرگسال تا میانسال می توان آنها را استفاده نمود؛ همچنین برای افرادی که دارای وزن نسبتاً زیادی هستند نیز این لباس ها مناسب برای پوشیدن خواهند بود.
  • لباس های سایز ایکس لارج: از اندازه بسیار بزرگی برخوردار بوده و بنابراین افرادی که دارای اضافه وزن زیاد هستند و یا اصطلاحاً چاق می باشند؛ می توانند آنها را مورد کاربرد قرار دهند.
  • لباس های فری سایز: این لباس ها مناسب استفاده برای همه اشخاص بوده و بنابراین محدودیتی در این زمینه برای آنها وجود ندارد؛ این لباس ها معمولاً برای بیماران یا پزشکانی که قصد انجام جراحی های پزشکی را دارند؛ گزینه مناسبی به نظر می رسند.

شرکت پخش و تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در کشور

شرکت پخش و تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در کشور برای اینکه پروسه درمان و بهبودی در محیط های بیمارستانی به خوبی انجام پذیرد؛ نیاز است تا تجهیزات و وسایل لازم در اختیار تمامی پرسنل بیمارستان قرار گیرند که از جمله این وسایل می توان به البسه یکبار مصرف بیمارستانی اشاره کرد.
چنین لباس هایی به تسریع پروسه درمان، کمک کرده و هم چنین جلوی شیوع خیلی از بیماری هایی که منشا آنها آلودگی است را خواهند گرفت.
حالا با وجود اهمیت بسیار زیاد انواع لباس های بیمارستانی یکبار مصرف و لزوم وجود آنها در انواع مراکز درمانی و بیمارستان هاست که شرکت های تولید و پخش لباس یکبار مصرف در کشور دست به کار شده و اقداماتی مفید را در این زمینه از خود نشان داده اند.

اکنون با وجود تلاش های پیوسته شرکت های مورد نظر است که تمامی لباس های بیمارستانی به خوبی در جریان توزیع و فروش قرار گرفته و در نتیجه تامین مناسبی از آنها انجام گرفته است.
اکنون می خواهیم برخی از مهم ترین نوع این لباس ها که با وجود درخواست های بالا از سوی بیمارستان ها، با بیشترین میزان توزیع و پخش از سوی شرکت های مذکور همراه بوده اند؛ را نام ببریم که عبارتند از:

  1. لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای بخش ام آر آی و تصویر برداری های پزشکی
  2. لباس یکبار مصرف بیمار
  3. لباس یکبار مصرف ایزوله
  4. لباس یکبار مصرف پزشک

قیمت درجه یک ترین لباس بیمارستانی یکبار مصرف

قیمت درجه یک ترین لباس بیمارستانی یکبار مصرف با توجه به اینکه لباس بیمارستانی از چه جنس و نوعی باشد؛ بنابراین می توان قیمت لباس بیمارستانی را نیز در درجات پایین تا بالا مشاهده کرد.
اکنون از میان انواع لباس های بیمارستانی، آنهایی که از نوع پارچه اس ام اس و همینطور از پارچه برزنت ساخته شده و به همین دلیل نیز جزو درجه یک ترین لباس های یکبار مصرف بیمارستانی نیز به شمار می آیند؛ می توان قیمت لباس یکبار مصرف را در نمونه های نامبرده هم در سطوح بالاتری مشاهده کرد.

در هر حال کیفیت موجود در چنین لباس هایی بیشتر بوده و درصد احتمال به عوامل بیماری زا نیز در آنها نزدیک به صفر خواهد بود؛ این در حالی است که شاید لباس های بیمارستانی برخوردار از جنس اسپان باند، چنینی درصدی را به همراه نداشته و میزان ریسک و ابتلا به بیماری های با منشا آلودگی در آنها بیشتر باشد.

پس اگر درخواست خرید انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف از نوع درجه یک را دارید؛ باید بودجه یا مبلغ بیشتری را برای خرید در نظر گرفته و خود را برای این موضوع کاملاً آماده نمایید.
شاید در ابتدا این مبلغ، کمی بالا به نظر برسد؛ اما مطمئناً بعد ها با استفاده از لباس های مورد نظر خواهید فهمید که دارای چه مزیت و فواید بسیاری بوده و در نتیجه هزینه ای که برای خرید آنها شده؛ واقعاً ارزشش را داشته است.
هر چند در کل باید گفت که تمامی لباس های یکبار مصرف بیمارستانی برای خرید عمده، از نظر هزینه، مناسب به نظر می رسند؛ حتی آنهایی که از نوع لباس های با کیفیت به شمار می آید؛ شاید تفاوت این لباس ها با لباس های بیمارستانی دیگر، اندکی تفاوت در قیمت باشد.

انواع ست لباس یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ های مختلف

انواع ست لباس یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ های مختلف در حال حاضر انواع لباس بیمارستانی ست در مدل های متعدد و رنگ های مختلف به فروش می رسند که از این میان می توان به ست لباس یکبار مصرف ام آر آی، ست لباس یکبار مصرف بیمار، ست لباس یکبار مصرف پزشک و … که همگی آنها شامل کلاه، ماسک، پاپوش، گان، شان، شلوار، بلوز و روتختی می شوند؛ اشاره کرد.

تمامی این ست ها در رنگ های سبز، آبی، سفید، صورتی و غیره وجود داشته و آمار مصرف بالایی را به ویژه در بیمارستان های خصوصی به خود اختصاص داده اند.
لذا می توان فروش انواع ست های مورد نظر را نیز در سطح کشور با رواج بالایی مشاهده کرد.

اما برای اینکه بتوانید انواع ست یکبار مصرف بیمارستانی و هر آنچه که از لباس یکبار مصرف نیاز دارید را به سریع ترین و بهترین شکل ممکن و با شرایطی استثنایی مورد تهیه قرار دهید؛ لازم است درخواست ها و سفارشات خود را از مراکزی مشخص و معتبر که این مرکز نیز در زمره آنها قرار گرفته است؛ بخواهید.
در این صورت است که می توانید تمامی درخواست های خود را در چشم بر هم زدنی تامین کرده و ضمناً از راهنمایی های کامل قبل از خرید نیز بهره مند خواهید شد.

همچنین اگر سوال یا ابهامی در روند خرید برایتان به وجود آمد را می توانید با کارشناسان فروش در میان گذاشته و آنها در اسرع وقت به سوالات و تمامی نیاز های شما پاسخی مناسب را ارائه داده و تا مراحل نهایی خرید در کنارتان حضور خواهند داشت تا هیچ نوع کمبودی را در روند خرید احساس نکنید!

5

  1. مطالب سایت شما بسیار عالی بود. از مجموعه شما محصول رو خرید کردم و از کیفیت و قیمت ارائه شده راضی بودم.

    • سلام دوست عزیز جهت اطلاع از قیمت فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • سلام خسته نباشید میخواستم قیمت دوخت لباس رو بدونم چون ی کار به من پیشنهاد شده هفته ای ۲۰۰ تا۳۰۰ لطف میکنید جواب منو بدین

  2. سلام و خسته نباشید
    لباس یک بار مصرف از سایت شما سفارش دادم برای زمانی که در آرایشگاه کار رنگ یا کوتاهی مو دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.