پخش کننده پارچه اسپان باند 90 گرم باکیفیت

پارچه های اسپان باند از جمله قدیمی‌ ترین پارچه‌ هایی می باشد که چیزی حدود یک قرن از تولید آنها می‌ گذرد و همچنان هم نیاز شدیدی به این پارچه ها احساس می‌ شود. به نظر می‌رسد که اسپان باند جزو پارچه های حذف نشدنی از صنعت تولید پارچه باشد. این محصولات در واقع نوعی از پارچه‌ هایی است که به هیچ عنوان در آن از بافت استفاده نمی‌ شود به همین خاطر کاملاً یکدست می باشد از این رو برای استفاده در زمینه‌ های مختلف گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. پارچه اسپان باند 90 گرم مدل زیادی دارد

پخش کننده پارچه اسپان باند 90 گرم باکیفیت

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند 90 گرم

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند 90 گرم ما در ادامه نکاتی برای انتخاب پارچه اسپان باند ۹۰ گرم را ارائه می کنیم تا اگر قصد خرید این نوع پارچه را دارید بتوانید مناسب ترین آنها را خریداری کنید. اگرچه این جنس پارچه ها فاقد بافت هستند اما ظاهر آنها می‌ تواند نشان‌ دهنده کیفیت آنها باشد. تنها کافیست که به ظاهر و جنس آنها دقت داشته باشید و با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید. توصیه ما به شما این است که برای تهیه این پارچه ها از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده پارچه ی اسپان باند اقدام کنید

تا به این صورت از اصالت پارچه مورد نظر اطمینان داشته باشید. باید دقت داشته باشید که حفره های موجود بر روی اسپان باند دارای سایز یکدست و یکنواختی می باشد در نتیجه اگر عدم تقارن و بی نظمی را در پارچه ی اسپانی که قصد خرید آن را دارید را مشاهده کردید بهتر است که از خرید آن خودداری کنید چرا که به احتمال زیاد اصول لازم در هنگام تولید آنها رعایت نشده و یا زیر نظر افراد غیر متخصص تولید شده است.

نکاتی مهم برای خرید پارچه اسپان باند 90 گرم

نکاتی مهم برای خرید پارچه اسپان باند 90 گرم اسپان باند نوعی پارچه از منسوجات بدون بافت (نبافته) است که از پلیمرهای مختلفی به ویژه از پلی پروپیلن و پلی استر ساخته می‌شود و انواع مختلفی دارد. از اسامی دیگری نیز می‌توان برای اسپان باند استفاده کرد. از جمله نام های به کار رفته برای این پارچه شامل موارد زیر است: پارچه‌های یک‌بار مصرف، لایه سوزنی، نبافته، بی‌بافت، نبافته‌ی سوزنی و نبافته‌ی اسپان. در ایران کارخانه‌هایی هستند که علاوه براینکه، این پارچه را تولید می‌کنند، بلکه در زمینه صادرات اسپان باند نیز فعالیت می کنند. روش تولید این پارچه با پارچه های دیگر که به صورت بافت تار و پود نخ می‌باشد، متفاوت است.

به این صورت که در تولید این نوع پارچه، اتصال رشته‌ها طی فرایندهای شیمیایی و حرارتی و مکانیکی (پرس و سوزن زنی) انجام می‌شود. این پارچه به دلیل ویژگی های خاص و منحصربه فردی که دارد در صنایع مختلف استفاده می‌شود. به دلیل داشتن ویژگی‌های بی‌نظیری که این نوع از پارچه دارد، توانسته جایگاه باثبات و ویژه ای را در صنعت نساجی و دیگر صنایع برای خود ایجاد کند به طوری که امکان حذف آن از بازار و صنعت، وجود ندارد. با توجه به کاربرد‌های فراوان آن در صنعت و زندگی روزمره، نبود آن به شدت حس خواهد شد. این پارچه را می‌توان در ابعاد، وزن‌ها و ضخامت های مختلف تولید کرد.

دوام بالای چاپ روی این نوع پارچه، یکی از مزایای اسپان باند محسوب می‌شود. کارخانه‌های تولید کننده اسپان باند، این پارچه را متناسب با مکان و نحوه استفاده از آن در صنایع مختلف، در رنگ ها و ابعاد و گرماژهای متفاوتی تولید می‌کنند. برای مثال، در بیمارستان ها برای لباس بیماران و کادر درمان از رنگ های صورتی، آبی، سفید، بنفش و سبز استفاده می‌شود. یا حتی اگر دقت کرده باشید ماسک های پزشکی نیز به همین رنگ ها می‌باشند.

ولی در صنعت های دیگر از رنگ هایی مثل قهوه‌ای، کرم، مشکی و سفید استفاده می‌شود. درحال حاضر در صنعت پزشکی (لوازم بهداشتی و بخش بیمارستانی) شاهد بیشترین استفاده از اسپان باند هستیم. صنعت پزشکی برای اینکه در هزینه های بیمارستانی صرفه جویی شود و همچنین برای اینکه بهداشت بهتر و دقیق تر رعایت شود از اسپان باند برای تولید گان‌های جراحی و سایر لوازم پزشکی استفاده می‌شود. برای بیمارانی که در بخش اورژانس بیمارستان‌ها هستند و یا بیمارانی که کمتر از 48 ساعت به مراقبت در بیمارستان نیاز دارند از این پارچه استفاده می‌شود. این پارچه دارای قابلیت تنفس از راه منافذ را دارد و همچنین به دلیل داشتن لطافت و دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال و ایجاد نکردن حساسیت، برای تولید لباس های بیمارستانی، لوازم جراحی، پارچه های یک‌بار مصرف که روی تخت بیماران قرار دارد. و روانداز و زیرانداز بیماران استفاده می‌شود. استفاده از اسپان باند سه لایه برای تولید ماسک های پزشکی.

مراحل تولید پارچه اسپان باند 90 گرم

مراحل تولید پارچه اسپان باند 90 گرم انواع مختلف پارچه اسپان باند سع لایه در بازار وجود داشته که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این پارچه ها مصارف بسیار زیادی در صنایع گوناگون داشته اما در صنعت پزشکی بیشترین میزان مصرف دارد. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد که خرید و فروش عمده کالا به نظر هر دو طرف معامله می باشد و بیشتر افراد تمایل به معاملات این محصول به صورت عمده دارند. یکی از ویژگی های مهم این محصول آن است که ضد آب بوده و کاملا بهداشتی می باشد و می تواند از انتشار عفونت به راحتی جلوگیری نماید و همچنین این محصول وزن بسیار سبکی داشته و می‌ تواند مایعات را به راحتی جذب کند. سطح این پارچه‌ ها کاملاً نرم و لطیف بوده و از نظر هزینه به صرفه و اقتصادی می باشد و مشتریان و خریداران می‌ توانند

به راحتی کالا را خریداری و از آن استفاده کنند. سالانه حجم زیادی از این محصول به دیگر کشور های همسایه و آسیایی صادر شده و صادرکنندگان و تولیدکنندگان برای آن که بتوانند محصولاتی با کیفیت و درجه یک را به دیگر کشور ها صادر کنند از پاکت های مخصوص برای بسته بندی این کالا استفاده کرده و در حین حمل و نقل جابجایی کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول را حفظ کرده‌ اند که شما می توانید با خیالی راحت محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

توزیع بدون واسطه پارچه اسپان باند 90 گرم

توزیع بدون واسطه پارچه اسپان باند 90 گرم خرید پارچه اسپان باند مرغوب سه لایه می بایست از طریق مراکز معتبر فعال در این زمینه انجام شود، تا خریداران بتوانند از کیفیت محصول تولید شده اطمینان حاصل نمایند. صادرات پارچه اسپان باند نیز توسط مراکز تولید کننده این محصول انجام می شود که مس از تولید و شناسایی بازارهای مصرف خارجی اقدام به صادرات گسترده این محصول به کشورهای خارجی می کنند.تولید پارچه اسپان باند راحت است پارچه اسپان باند ضخیم مدل زیادی دارد عرضه پارچه اسپان باند راحت است

4

    • سلام خانم زهرا عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.