صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه عمده

توزیع بی واسطه پارچه اسپان باند سه لایه در رنگ بندی‌ های متنوع صورت می گیرد و از طرفی می توان آنها را با گرماژ گوناگون هم به دست آورد، ضمن این که مشاهده می کنیم در عرض های مختلف در اختیار تولیدی ها و همچنین گروه های تجاری قرار داده می شوند، به هر حال فروشنده پارچه اسپان باند، محصولات را عمده پخش کرده که به این صورت قیمت پارچه مشکی و یا سایر رنگ های دیگر ارزانتر تمام می شود.

صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه عمده

چگونگی مراحل تولید پارچه اسپان باند سه لایه

چگونگی مراحل تولید پارچه اسپان باند سه لایه تولید پارچه اسپان باند که به بی بافت و سوزنی هم مشهور است، نوع خاصی از محصول به شمار می رود، آنها بیشتر به روش های پرسی و از جنس های پلیمری ساخته می شوند؛ اما برای بررسی خصوصیات مختلف چنین کالاهایی باید به مسائل گوناگونی اشاره شود که در زیر به صورت اجمالی اقدام به این کار می نماییم:

  • آنها وزن خیلی سبکی دارند و به همین علت مورد توجه در عرصه های گوناگون قرار گرفته اند.
  • بهترین ها به صورت آنتی یو وی ساخته می گردند که البته خاصیت آنتی باکتریال را هم دارند.
  • رنگ بندی ها زیادی داشته که به طور خلاصه به دو دسته روشن و تیره تقسیم می کنیم.
  • پارچه هایی از این دست با عرض های متنوع مثل یک تا سه متر آماده می شوند.
  • نرمی ویژگی اصلی چنین پارچه هایی محسوب می گردد.
  • در زمره محصولات یکبار مصرف قرار می گیرند.

از آنها امروزه نه تنها برای تولید ماسک، آستین، لباس های جراحی و بیمار، زیر انداز و کلاه کار می گیرند، بلکه در عرصه هایی همچون صنایع بسته بندی میوه، حبوبات، تولید انواع ساک و … هم استفاده به عمل آورده و این نشان می دهد که اسپان باند یکی از کالاهای پرمصرف می باشد.

راهنمای خرید پارچه اسپان باند سه لایه

راهنمای خرید پارچه اسپان باند سه لایه با موضوعات گوناگونی از کیفیت گرفته تا رنگ، پهنا و وزن پارچه اسپان باند اثاثه آشنایی حاصل کردید، این موارد نشان می دهد که بازار خرید چنین کالاهایی خیلی خوب بوده و فروش آنها برای عرضه کننده سود خوبی خواهد داشت، در همین حال تنها در داخل شاهد توزیع آنان نیستیم، بلکه تجار زیادی به بازارهای جهانی نیز صادرات را انجام می دهند.

روی هم رفته مسئله کیفیت، دوام خوب، عدم داشتن حساسیت، متنوع بودن، قیمت ارزان و تولید کننده از جمله موضوعات بسیار مهمی اند که روی بازار هم تاثیر می گذارند، همچنین باید خاطر نشان نمود که امروزه برای راحتی کار خرید، فروش آنلاین را هم این فروشگاه در نظر گرفته و به این صورت کالاهای خود را به سراسر ایران در دسترس مشتریان عمده قرار می دهد، آنها ارزان و راحت پارچه ها را تهیه می کنند.

می خواهیم به بررسی کیفی پارچه اسپان باند صادراتی بپردازیم و بدانیم پارچه اسپان باند چه کاربرد و ویژگی های دارد. ‏ پارچه اسپان باند پارچه ای می باشد که در بسیاری از صنایع به کار برده می شود و یک پارچه بدون بافت می باشد. معمولاً این پارچه به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد در صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه فوق دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و لنتی که از این پارچه ها تولید می شود معمولاً عمر مفید بسیار بالایی دارد و می توان مدت بیشتری از آن استفاده نمود بدون اینکه مرغوبیت خود را از دست بدهد، علاوه بر این از این پارچه در صنعت کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این محصولات برای تهیه کیسه های کود و کیسه های بسته بندی مرکبات استفاده می گردد.

اطلاعاتی درباره مشخصات پارچه اسپان باند سه لایه

اطلاعاتی درباره مشخصات پارچه اسپان باند سه لایه پارچه دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که از انواع الیاف و متریال متنوعی تولید می شود که یکی از کاربردی ترین آن پارچه اسپان باند است که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی بسیار پرمصرف می باشد، این روز ها مرکز سفارش پارچه اسپان باند سرنشین اتومبیل این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی به خریداران در سراسر کشور عرضه می کند که به دلیل کیفیت عالی بسیار پرفروش است.

امروزه انواع پارچه اسپان باند با برند های معتبر در شهر های مختلف کشور تولید و عرضه می شود، بهترین برند تولید کننده این پارچه از جدید ترین دستگاه ها در طراحی و تولید این پارچه بهره می برد و از متریال باکیفیت مانند پلی پروپیلن در تولید انواع پارچه بدون بافت استفاده می کند و آن را در رنگ و ضخامت های مختلف به صورت چند لایه تولید و ارائه می کند، این پارچه در قسمت های مختلف اتومبیل مانند کاور صندلی‌ ها و تزیینات داخلی ماشین و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این ‌پارچه دارای خاصیت ضد آب می باشد و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد همچنین دارای وزنی سبک است و دوخت آن به آسانی انجام می شود، از انواع پارچه اسپان باند می توان در صنایع مختلف مانند خودرو سازی استفاده کرد و با توجه به دارا بودن مزایای فراوان و کارایی مطلوب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود.

پخش مستقیم پارچه اسپان باند سه لایه عمده

پخش مستقیم پارچه اسپان باند سه لایه عمده امروزه بازار خرید پارچه اسپان باند به علت کیفیت عالی و کاربرد فراوان بسیار پررونق‌ شده است و دارای مشتریان زیادی در شرکت های خودرو سازی و صادراتی می باشد که اکثر آنها این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پارچه را در حجم زیاد و به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند و به صورت اینترنتی و بدون واسطه آن را تهیه می نمایند و از اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری می شود و به همین علت این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

در حال حاضر در کارخانه های بزرگ نساجی در کشور انواع پارچه اسپان باند به وسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته با بهترین کیفیت تولید می شود و در تمامی مراحل تولید استاندارد های مربوطه رعایت می شود تا پارچه ای با کیفیت درجه یک به دست مصرف کننده برسد، برخی از برند های تولیدی معتبر علاوه بر عرضه انواع پارچه اسپان در بازار های داخلی آن را با ضمانت کیفیت به اغلب‌ کشور های مختلف جهان صادر می کنند، صادرات پارچه اسپان باند عمده علاوه بر سود مناسب برای شرکت های صادر کننده ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

مرکز توزیع پارچه اسپان باند لنت پوشاک در همه شهرهای کشور موجود می باشد و این محصولات را به مراکز فروش معتبر عرضه می نماید. در این مراکز عمدتاً محصولات فوق به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای عرضه می گردد بنابراین قیمت نهایی محصولات فوق بسیار مناسب و برای مصرف کنندگانی که این پارچه ها را به صورت عمده خریداری کنند مقرون به صرفه می باشد. در این مراکز می‌توان پارچه اسپان باند را به صورت عمده و البته به صورت جزئی نیز خریداری نمود.

156

  1. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه پالیز و بابت توزیع و پخش بهترین پارچه اسپان باند سه لایه عمده با کیفیت و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم. این ‌پارچه دارای خاصیت ضد آب می باشد و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  2. سلام ممنونم بخاطر فروش بی واسطه و قیمت مناسبتون برای تولید ماسک از پارچه های خوبتون استفاده کردم و عالیییییی بودن

  3. سلام رنگ بندی این ماسک ها و تعداد دست خودمونه درسته؟میخواستم بدونم حساسیت زا ک نیست نوع پارچش

    • سلام خانم جعفری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. واقعا تحسین برانگیز است ک این محصولات تولیدی خودتان صادرات هم دارد
    به امید پیشرفت روزافزون شما

  5. با سلام و احترام
    امروزه پارچه اسپان باند سه لایه در صنعت پزشکی و بسته بندی میوه و حبوبات کاربرد بسیاری دارد.
    بسیار سپاسگزارم که امکانی فراهم شده تا این محصول باکیفیت و پر کاربرد را بتوان به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب خریداری کرد.
    متشکریم از خدمات شما

  6. سلام ببخشید از این باند ها در هر عرضی که بخواهیم موجود هست؟ میخواستم عمده سفارش بدم

    • سلام کاربر گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  7. سلام وقت بخیر. ممنون از مطالب خوبی که از
    پارچه اسپان باند سه لایه عمده در اختیارمون گذاشتید. واقعا بهترین محصول رو دارید

  8. پارچه اسپان باند سه لایه آن ها وزن خیلی سبکی دارند رنگ بندی های زیادی داشته این پارچه ها بسیار بادوام و ماندگاری بسیار بالای دارد این پارچه ها دارای خاصیت ضد آب می باشند.

  9. سلام و وقت بخیر .ممنونم از سایت خوب وعالی با مشاوران حاذق که چقدر خوب خریدار را راهنمایی میکنن .موفق و موید باشید.

  10. باسلام وخدا قوت پارچه اسپان باند سه لایه محصولی بامتریال عالی وکیفیت فوق العاده خوب است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد ومصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کرده است

  11. با سلام و وقت بخیر ،نحوه عرضه این پارچه باند به چه شکل است؟فروشش فقط به شکل عمده است؟ممنون میشم من راهنمایی کنید

    • سلام خانم امیدیان عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  12. سلام.
    پارچه اسپان باند یا بی بافت، کاربردهای فراوانی دارد، از جمله در صنایع خودروسازی و بیمارستانی و سایر صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    پارچه اسپان باند سه لایه که در این سایت عرضه می‌شود از نوع درجه یک و با کیفیت می‌باشد.

  13. سلام وقت بخیر.پارچه اسپان باند سه لایه رو توی سایت دیدم فقط یک نوع پارچه دارید یا نه ممنون.

  14. پارچه مناسب برای تولید ماسک های یکبار مصرف باید دارای یک یا دو لایه از پوشش آنتی باکتریال باشد. پارچه های ماسک ملت بلون دارای این خاصیت میباشد. پس بهتر است از این پارچه ها برای تولید ماسک استفاده شود. من از این ماسک ها استفاده کردم و سفارش دادم مجدد تعداد بالا گرفتم که دیگه راحت باشم و داشته باشم?

  15. سلام. همان طور که خمه در جریان. هستیم صادرات یکی از راه گسترش کسب و کار و کشور ما در زمینه صادرات به موفقیت های بالایی رسیده. خدا قوت

  16. سلام خسته نباشید پارچه اسپان باند سه لایه خیلی کیفیت عالیی داره و ضخامت پارچه هم فوق العاده هست.
    از سفارش خودم کاملا راضیم ممنونم.

  17. تولید پارچه اسپان باند که به بی بافت و سوزنی هم مشهور است، نوع خاصی به شمار می رود که بیشتر به روش های پرسی و از جنس های پلیمری ساخته می شود.

  18. سلام خسته نباشید. ممنون از اینکه اسم ایران را تو تولید پارچه ماسک ۳لایه در دنیا بر زبانها انداختید جوری که جزو صادر کنندگان اول جهان هستیم

  19. سلام می کنم خدمت همه عزیزان و زحمت کشان در سایت دکترالباس که بسیار عالی و بدون واسطه مستقیم محصولات سه لایه اسپان باند را برای ما ارسال کردند و خواستم تشکر کنم و رضایتم را از خرید عالی از سایت شما اعلام کنم درود بر شما

  20. سلام وعرض ادب
    پارچه اسپان سه لایه در زمینه های مختلفی مثل پزشکی خودرو سازی کشاورزی و…. کاربرد داره و من پیشنهاد میکنم از همین سایت و بدون واسطه خرید کنید هم قیمت مناسبی داره و هم با دوام هستش

  21. سلام و خسته نباشید خدمت شما، پارچه های سه لایه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هست و بشدت توصیه میکنم از این برند خریداری کنید. بویژه با خرید غیرحضوری محصولات براحتی میشه خرید کرد و علاف خرید نشد.

  22. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    کیفیت و قیمت پارچه هاتون عالی هستن ممنون از شما. موفق باشید.

  23. سلام وقت شما بخیر من مطالب سایت را کاملا مطالعه کردم مطالب بسیار مفید و کامل ارائه داده بودین و من با پارچه اسپان کاملا آشنا شدم ممنون از سایت خوب شما.

  24. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز مجموعه، پارچه اسپان ماسک سه لایه رنگهای متنوع و زیبایی داره و خرید عمده خیلی بهتر هت،ممنون بابت اطلاعات و مطالب سایت

  25. با سلام و وقت بخیر . جنس پارچه اسپان باند عالیه واسه ماسک. من که از خریدم راضی ام. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید.

  26. سلام‌وعرض خسته نباشید خدمت صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه مقاله خوبتون رو خوندم بسیار کامل بود ممنون از توضیح کاملتون

  27. سلام رنگ‌های متنوعی دارد، اما چرا در بازار همه‌ی رنگ‌هاشو را ندیدم. و این کرونا هم بد نبود، بازار ماسک
    گرم شد

    • سلام خانم فاطمه عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  28. سلام
    بازار خرید پارچه اسپان باند به علت کیفیت عالی و کاربرد فراوان بسیار آن درمجموعه پالیز دارای مشتریان زیادی هست مخصوصااز طرف شرکت های خودرو سازی و صادراتی درخواست زیادی دارد قسمت های مختلف اتومبیل مانند کاور صندلی‌ ها و تزیینات داخلی ماشین و … مورد استفاده قرار می گیرد.
    شرکتهای خودرو سازی این پارچه ها را در حجم زیاد و به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند و حتی به صورت اینترنتی و بدون واسطه آن را تهیه می نمایند و از اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری می شود البته به علت کاربرد زیاد پارچه اسپان باند، شما هم از مجموعه پالیز میتوانید خریداری کنید

  29. سلام وقت بخیر به مجموعه پالیز
    تولید پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد و از آن برای مصارف بازار داخلی خیلی زیاد استقبال می نمایند.
    این در حالی است که ویروسی بد به نام ویروس کرونا در دنیا رواج پیدا کرده است که افراد لازم است برای مراقبت از خود از البسه های تولیدی این پارچه ها زیاد استفاده نمایند.همان طور که شاهد هستید، نیاز زیاد به این پارچه سبب شده است تا افراد به فکر صادرات آن نیز بیوفتند و کشورهایی که در تولید پارچه اسپان باند استقلال کافی ندارند و یا تولیدشان کمتر از تقاضایشان در کشورشان است، از این پارچه ها استقبال نمایند و مجموعه شما در این امر نقش بسزایی داشته به امید موفقیت هرچه بیشتر شما

  30. سلام همکاران تیم مجموعه پالیز
    مطالبی که درسایت قرار دادین بسیار عالی بود
    خسته نباشید میگم به تیم شما موفق باشید

  31. سلام وقت بخیر .مطالب سایت را مطالعه کردم .لطفا درمورد کاربردهای این پارچه هم توضیحاتی درسایت قرار بدین باتشکر

  32. سلام خسته نباشید در رابطه با پارچه اسپان باند سه لایه میخواستم بگم که چه قیمتهایی دارید و از نظر کیفیت کدام شون مقاومت و دوام بیشتری دارند و به صورت اینترنتی ما چگونه می‌توانیم از شما خریداری کنیم?

    • سلم جناب ملکی عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  33. سلام وقت بخیر
    از پارچه اسپان قبلا استفاده کردم از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت به صرفه ای دارد مرسی از سایتتون

  34. ویژگی های منحصر به فرد پارچه اسپان باند از جمله سبکی، خاصیت آنتی باکتریال، استحکام ورنگبندی متنوع آنها را از دیگر پارچه ها متمایز کرده است، بخاطر همین هم فروش خوبی در داخل دارد وهم از صادرات خوبی برخوردار است

  35. سلام
    روز خوش. این پارچه ها وزن خیلی سبکی دارند و به همین علت مورد توجه در عرصه های گوناگون قرار گرفته اند.
    بهترین ها به صورت آنتی یو وی ساخته می گردند که البته خاصیت آنتی باکتریال را هم دارند.
    موفق باشید

  36. سلام وقت بخیر
    پارچه های اسپان باند که از طریق مجموعه شما به فروش می رسند آیا به صورت متری هستند یا تکه ای؟ قیمت این پارچه ها به چه عواملی بستگی دارد؟ ایا به شهرها و روستاهای دور افتاده هم ارسال دارید؟ تشکر از اینکه به سوالاتم پاسخ دهید.

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  37. پارچه اسپان باند سه لایه در مصارف بالا تعریف شده است آیا کاربرد برای صادرات دارد ؟ شعب شهرستانی دارید؟ راهنمایی کنید ممنونم .

    • سلام خانم محمدی عزیز
      لطفا برای دریافت سریع پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

  38. وقت بخیر میخواستم از شما یه سوالی بپرسم و اینکه نحوه ی خرید از مجموعه های شما به چه شکل هست به صورت عمده هست یا تکی ممنون؟

    • سلام کاربر گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند

  39. سلام
    روز بخیر.
    از سایت شما راضی هستم و بسیار متشکر
    امید که موفقیت روزافزون داشته باشید.

  40. کشور ما قابلیت تولید باکیفیت محصولات بیمارستانی را دارد و برای بازار کشور های همسایه نیز ظرفیت بالا دارد و این صنعت توان ارز آوری دارد .

  41. سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

    • سلام دوست عزیز
      سلام
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما با شما در سریعترین زمان تماس خواهند گرفت.

    • سلام دوست عزیز
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  42. با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند.

  43. سلام لطفا مطالب و جزئیات بیشتری در سایت خود از قیمت و شاخصه ی انتخاب محصول درجه یک قرار دهید

  44. سلام یکی از همکارانم به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می دهید خرید از مجموعه شما رو به من توصیه کرد من که بسیار راضی بودم امیدوارم موفق باشید.

  45. سلام روزتون بخیر
    مطالب سایتتون خیلی مفید بود امیدوارم هر روز موفق تر از روز قبل باشید.

  46. سلام و خسته نباشید طاعات قبول
    ممنون از مطالب مفیدی که در سایتتون قرار دادید
    خیلی بدرد بخور بود
    جامع و کامل

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  47. سلام
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت،
    کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.

    • سلام جناب سلیمانی عزیز
      بله قطعا ضدعفونی شده هست برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  48. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت پارچه اسپان باند و بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید. تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

  49. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  50. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ امکانش هست حضوری بیایم خرید؟ ممنون از پاسخگوییتون.

    • سلام خانم گلی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  51. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

    • سلان دوست عزیز
      بله ارسال داریم.برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  52. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ به چه صورته؟ باتشکر از شما

    • سلام رضا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  53. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید؟

    • سلام خانم نظری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. سلام و خسته نباشید به مجموعه خوب پالیز. این کارهاتون فقط برای صادرات هستش یا برای داخل هم موجود دارین؟

    • سلام جناب پیری عزیز
      برای دریافت پاسخ سریع سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  55. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ میتونم ببینم؟ قیمت ها به چه صورته؟ هزینه ارسال؟ ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام شکیلا عزیز
      لطفا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. سلام وقتتون بخیر ،خرید عمده از چه وزن و حجمی محاسبه میشه؟ هزینه ارسال به چه صورته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم ملکی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  57. سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  58. سلام خسته نباشید این پارچه های سه لایه از چه جنسی ساخته شدن؟ پرز میدن؟ ممنون میشم جواب بدین

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  59. پارچه اسپان باند بسیار پارچه خوب برای تهیه لوازم بهداشتی محسوب میشه. بهتون پیشنهاد میدم

  60. جزو محصولاتیه که جدیدا خیلی مصرفش زیاد شده. با تشکر از سایت خوب شما جهت ارائه این محصولات

  61. با تشکر از شما جهت معرفی این محصولات، بسیار عالی و با کیفیت بودند. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد

  62. سلام قیمت این پارچه هارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • دوست عزیز سلام
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  63. سلام مطالبی که در مورد مشخصات پارچه گذاشتین خیلی مفید است و به مخاطبان کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشند

  64. روی هم رفته مسئله کیفیت، دوام خوب، عدم داشتن حساسیت، متنوع بودن، قیمت ارزان و تولید کننده از جمله موضوعات بسیار مهمی اند که روی بازار هم تاثیر می گذارند

  65. سلام
    من قصد خرید از سایت شما را دارم لطفا در مورد نحوه خرید و قیمت منو راهنمایی کنید
    باتشکر

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  66. این ‌پارچه دارای خاصیت ضد آب می باشد و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد داخل توضیح این مورد نوشتین واقعا اینطور؟؟

  67. با توجه به قابلیت تولید باکیفیت تمام محصولات بیمارستانی باید برای پوشش بازار کشور های همسایه نیز ظرفیت تلاشی کنیم

  68. این پارچه ها، به دلیل مواد اولیه مرغوب و استانداردی که دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

  69. سلام، میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید. تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  70. سلام
    مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  71. من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  72. با سلام
    قصد دارم در زمینه صادرات بهترین پارچه اسپان باند سه لایه عمده با شرکت شما ارتباط برقرا کنم.
    ایا امکان همکاری هست؟ شرایط و نحوه همکاری چیه؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  73. درود، می خواستم برای شهرستان پارچه اسپان باند سه لایه سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

    • با سلام
      دوست عزیز لطفا فرم مشاوره که در سایت هست را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  74. قبل خرید نسبت به خرید اینترنتی شک داشتم و فکر نمیکردم خوب باشه، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.

  75. سلام من از این سایت خرید داشتم و باید بگم به نسبت قیمتش خیلی به صرفه است. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

    • با سلام
      دوست عزیز لطفا فرم مشاور که در سایت هست را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  76. امروزه بازار خرید پارچه اسپان باند به دلیل کیفیت و کاربرد فراوان بسیار پررونق شده است.

  77. سلام مجتبی نصرتی هستم استاندار ۳ لایه یکی از بهترین پارچه هاست که من خریدم وخیلی هم راضی هستم

  78. با سلام . ممنون از مطلب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید. برای من بسیار ارزشمند است که با مجموعه شما همکاری داشته باشم ‌ . لطفا در مورد خرید حضوری و سفارش آنلاین من را راهنمايي فرمایید . ممنون از سایت خوبتون و مطالب ارزشمندی که ارائه می دهید.

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  79. ممنون از جنس خوبتون به دستم رسید همه چی همونجور که می خواستم بود بابت بسته بندی باکیفیتتتون هم تشکر می کنم

  80. الیاف و متریال این پارچه ها واقعا حرفی واسه گفتن دارد واز محصولات بسیار با کیفیت است.از خرید راضیم

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  81. سلام خسته نباشید بسیار راضی بودم موفق و موید باشید خدا قوت به همه پرسنل های شما

  82. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    این پارچه های اسپان باند در تولید ماسک های پزشکی سه لایه و هم چنین البسه یکبار مصرف بیمارستانی استفاده میشن که خیلی مهم و حیاتی هستند با توجه به شرایط کنونی پاندمی کرونا
    تشکر میکنم از مجموعه پالیز برای محصول با کیفیت و خوبتون.

  83. این نمونه کارها و اجناسی که تو داخل کتالوگ موجود دارید رو فروش فقط به صورت عمده صورت میگیره یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

    • سلام جناب فدایی عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  84. من فرم ابتدای صفحتونو برای ثبت سفارش پر کردم هنوز تماسی با من نگرفتن می خواستم شما پیگیری کنید و تماس بگیرید

  85. سلام مجتبی نصرتی هستم. پارچه اسپان بان ۳ لایه صادراتی از سایت خوب شما خریدم کیفیتش حرف نداره رنگ های زیادی داره که نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه

  86. سلام من از این پارچه های اسپان باند سه لایه تو کلینیک لیزر استفاده میکنم و خیلی از سایت شما ممنونم

  87. به نظر بنده این پارچه مواد اولیه ی خیلی از تجهیزات پزشکی است .
    ما باید این کالا ها رو از این مواد تولید آنها صادر یا نیاز خود را از
    واردات رفع کنیم

  88. سلام
    از دلایلی که پیشنهاد خرید پارچه اسپان باند رو به همه میدم ضد آب بودن و جنس مرغوبش هست و این که رنگ های زیبایی دارد و وزنش مناسب دست هست و خمل آسان داره .
    ممنونم به خاطر تولید محصول خوبتون

  89. سلام.
    در مورد نحوه فروشتون لطفا یه توضیحاتی بدید. خیلی ممنون با آرزوی موفقیت برای شما

    • سلام خانم کاظمی عزیز
      برای دریافت پاسخ لطفا فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

  90. با سلام و وقت بخير
    تولید پارچه اسپان باند که به بی بافت و سوزنی هم مشهور است، نوع خاصی از محصول به شمار می رود، آنها بیشتر به روش های پرسی و از جنس های پلیمری ساخته می شوند.

    • سلام و وقت بخیر برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم سفارش موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  91. سلام صبحتون بخیر
    قیمت پارچه های اسپان باند چنده؟ به چه صورت به فروش میرسن کیلویی هم این پارچه های اسپان باند میفروشین یا فقط به صورت پارچه های رولی هستند؟

    • سلام دوست عزیز جهت اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین کا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  92. سلام وعرض ادب پارچه اسپان باند سه لایه دارای ویژگی های زیادی از جمله کیفیت، دوام خوب، عدم داشتن حساسیت، متنوع بودن، قیمت ارزان در این سایت ممنون خیلی عالی بود.

  93. سلام و درود
    خدا قوت
    وقتتون بخیر
    میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم
    هم بابت قیمت های مناسبتون هم بابت این مه میتونیم خرید بدون واسطه انجام بدیم
    بابت توضیحات خوبی که در سایت قرار دادید هم متشکرم
    موفق و پیروز باشید

  94. خیلی این پارچه ها شبیه جنسی هست که تو بعضی از دمپایی ها دیدم، آیا به نظر شما هم اون دمپایی ها از این پارچه برای عایق بودن استفاده کردن یا نه؟

  95. من همیشه از جای دیگری خرید میکردم اما ایندفعه از شما خرید کردم و بسیار هم راضیم قیمتتون پایین تره و همون طور که نوشتید ۳لایه است بیرون ۲لایه بود و زیاد به دردم نمیخورد ممنون

  96. سلام و درود
    ممنون از تولید اسپان باند متری که تولیدی ها می‌توانند خرید بکنند و اینقدر این جنس پارچه سبک بوده که احساس نمیکنی پارچه سه لایه پوشیدیم

  97. سلام روزتون بخیر. آنها وزن خیلی سبکی دارند و به همین علت مورد توجه در عرصه های گوناگون قرار گرفته اند.ممنون از سایت خوبتون.

  98. سلام وقتتون بخیر من خیلی تعریف سایتتونو شنیدم و یکی از اقوامم برای شغلش همیشه تهیه میکنه ازتون به صورت کلی و خیلی راضی مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون

  99. سلام وعرض ادب لطفا قیمت هر طاقه را ارسال کنید برای سفارش با چه شماره ای تماس بگیرم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.