توزیع کننده لباس بیمارستانی سرهمی ارزان

لازم به ذکر است بدانید که بازار خرید لباس بیمارستانی سرهمی یکبارمصرف بیمارستانی، امروزه در کشور ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد، چون با توجه به تولید اصولی و استاندارد این محصول، مشتریان بسیار زیادی را در سرتاسر کشور ایران جذب خود کرده است اما به مصرف کنندگان عزیز ترجیح می‌دهند با مراجعه مستقیم و بی واسطه به بازار خرید این لباس و برای خرید آن اقدام کنند و بتوانند و محصول مورد نظر خود را با رضایت کامل خریداری کنند.

توزیع کننده لباس بیمارستانی سرهمی ارزان

آشنایی با انواع لباس بیمارستانی سرهمی

آشنایی با انواع لباس بیمارستانی سرهمی لباس بیمارستانی در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به نیاز بیمارستان قابل تغییر می باشد. این لباس بیمارستانی یکسره ها می تواند لباس یکبار مصرف یکسره و یا چند تکه باشند که از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می شوند.

محصولات یکبار مصرف برای بیماران سرپایی و یا جراحی ها مناسب است که برای خانم ها و آقایان و کودکان متفاوت است و هر کدام رنگ های مخصوص به خود را دارد. در این میان البسه پرسنل بیمارستان متفاوت از بیمار است و معمولا شامل ماسک، دستکش و کلاه می باشند. این محصولات به صورت یک پک در دسترس قرار دارد.

گروهی از لباس ها، لباس های بیمارستانی پارچه ای هستند که مخصوص پخش بستری اند و مانند عرضه لباس بیمارستانی های یکبار مصرف از تنوع رنگ برخوردارند و مخصوص خانم ها و آقایان و کودکان مجزا می باشد.

برخی از بیمارستان ها، کلینیک ها و یا درمانگاه های خصوصی تمایل دارند که آرم مرکز در لباس حک شود که به صورت سفارشی به تولیدی ها تهیه می شود و با توجه به سفارش می تواند از رنگ های متنوع و شادی همچون بنفش، لیمویی، گلبهی و … باشد.

نکاتی برای تولید لباس بیمارستانی سرهمی

نکاتی برای تولید لباس بیمارستانی سرهمی البسه بیمارستانی تنها مختص بیماران بستری در بخش ها نبوده و کارکنان این مراکز نیز ملزم به استفاده از لباس بیمارستانی خاص خود هستند. جنس لباس بیماران با توجه به بودجه بیمارستان مختلف است. البسه بیمارستانی از پارچه سبک و راحت و خنک تهیه می شود که بدن نما نیست. کادر درمانی بیمارستان ها از لباسی با پارچه مرغوب تر استفاده می کنند. این پوشش لباس کار نام دارد که متناسب با نوع فعالیت و جایگاه اشخاص متغیر است.

لباس هایی که به طور خلاصه گفته شد،لباس چندبار مصرف هستند. نوع دیگری از لباس های بیمارستانی نیز وجود دارند که تنها یکبار مصرف می شوند. این لباس به علت مسائل بهداشتی بایستی پس از استفاده، معدوم شود. البسه اتاق عمل بیماران و کادر درمان، لباس هایی که در بخش های عفونی و واگیر دار استفاده می شود، البسه ای که در برخی محیط های آزمایشگاهی به کار می روند، از جمله این البسه هستند.

پارچه اسپان باند، پارچه ای با الیاف مصنوعی است. این پارچه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که یکی از کاربرد های آن، تولید لباس یکبار مصرف پزشکی است. اسپان باند، تار و پود ندارد و الیاف پلی پروپیلن تحت حرارت و فشار کنار هم قرار گرفته اند. از مزایای این تولید لباس بیمارستانی ، قابلیت تنفس آن است که هوا در آن جریان دارد اما عوامل بیماری زا همچون ویروس ها نمی توانند از الیاف این پارچه عبور کنند.

مشخصات انواع لباس یکبار مصرف اسپان باند:

  • تولید به صرفه و اقتصادی
  • سبک، راحت ‌
  • قابلیت تنفس و عدم تعریق
  • تولید به صورت آنتی باکتریال
  • ضد آب
  • کاهش انتقال عفونت ها
  • دفع راحت
  • و …

موارد استفاده از لباس بیمارستانی سرهمی

موارد استفاده از لباس بیمارستانی سرهمی

همان طور که گفتیم بازار فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران رونق خوبی دارد و بسیاری از برند های معتبر ایرانی، این تولیدات را به خارج از کشور صادر می کنند و باعث افزایش رونق اقتصادی شده اند. البسه بیمارستانی در انواع مختلفی تولید می شود و متناسب با کیفیت و رنگ و سایز قیمت مختلفی نیز دارد.

لباس بیمارستانی عمده قیمتی به مراتب پایین تر از جزئی آن دارد. از این رو مدیران بیمارستان ها و کلینیک ها همواره در صدد خریدن عمده آن می باشند تا هزینه بیمارستان کاهش یابد.

عرضه مستقیم لباس بیمارستانی ارزان یکبار مصرف تایوک از طریق همین سایت انجام می گیرد. شما پیام توانید با توجه به نیاز خود هر مثقال از این محصولات بخواهید به همین سایت سفارش دهید بعد اسرع وقت و نازلترین قیمت ممکن در اختیار داشته باشید.

چون این محصول به کالای صادراتی محسوب می شود �یت فروش آنلاین به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز فعالیت می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان در هر نقطه جهان باشد.

پارچه اسپان باند کاربرد های مختلفی دارد که تنها یکی از محصولات آن، منسوجات بیمارستانی است. در ادامه تعدادی از محصولات اسپان باند و یکبار مصرف بیمارستانی ذکر می شود:

  • انواع ماسک های ساده و جراحی که به صورت چند لایه تولید می شوند.
  • زیر انداز های بیماران در بخش های بستری و اتاق های عمل
  • زیرانداز وسایل اتاق عمل
  • کلاه بیمار
  • شان و گان جراحی: گان های جراحی در رنگ های سبز و آبی تولید می شوند. این لباس بلند و جلو بسته است که جراح و کادر درمانی استفاده می کنند. این لباس ضد آب است و مانع انتقال خون و ترشحات به سطوح زیرین گان‌ می شود. در عین حال، گان قابلیت تنفس داشته و راحت است. شان نیز پوشش یکبار مصرف و استریل بیمار است که در محل جراحی قرار می گیرد.
  • لباس ایزوله : لباسی از اسپان باند چند لایه که دارای پوششی لمینتی است. این لباس در محیط و شرایط خاص، همچون محیط های آلوده به مواد شیمیایی و بخش های عفونی و … استفاده می شود. این لباس به صورت یکسره بوده و دارای کلاه دور کش است.

پخش عمده لباس بیمارستانی سرهمی ارزان

پخش عمده لباس بیمارستانی سرهمی ارزان فروشندگان لباس یکبارمصرف بیمارستانی، محصولات مارک های معتبر را در دسترس مشتریان گذاشته که در این زمینه می توان تنوع رنگ را نیز مشاهده کرد، گفتنی است که فروش این لباس به گونه کلی صورت می گیرد و بنابراین اکثر خریداران آن یا در عرصه عرضه تکی فعال هستند و یا این که به خارج از کشور کالا را صادر می نمایند، به هر حال می توان خیلی آسان خرید لباس جراحی را از ارائه دهنده معتبر انجام داد.

مرکز یا نمایندگی با صادرات انواع این لباس به کشورهای خارجی نه تنها زمینه تولید بیشتر را فراهم می کند بلکه درآمد ارزی زیادی هم دارد. صادرات لباس های جراحی به کشورهای خارجی درآمد زیادی به همراه دارد و فروشنده امکان خرید مستقیم این محصول را برای خریداران فراهم نموده است تا آنها به جای ارتباط با واسطه ها و تهیه این لباس با قیمت گران تر مستقیما با فروشنده اصلی آن تماس برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید